Ö:a

   

Varit ute på Ö:a idag.... Där innanför 50-skyltarna på Tjörn är det en viss stämning och känsla. Det går liksom inte att komma ifrån. Vi tog en promenad ner till vattnet och småbåtshamnen. Jag är lika facinerad varje gång. Tycker det är helt fantastiskt. Man får liksom inspiration till att leva livet ännu mera. Njuta av varje sekund och bara komma ihåg allt positivt!!
Tyvärr åker man inte ut hit lika ofta som man borde.. Fast å andra sidan kanske ens vänner inte vill att man våldgästar dem varje helg. Men lite oftare skulle nog inte skada..... Promenaden idag gjorde mig bara ännu säkrare på mig själv. Jag älskar livet och ska leva det till fullo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0