Smootie

När tillskottet på en röd mixer kom till mitt kök.. ett lån av min mor som nog tyvärr inte kommer att ges tillbax på väldigt länge... så är det nästan en daglig företelse.
Bli det inte till frukost så blir det till kvällsmat. Att något så enkelt kan vara så gott.
Fast då måste jag ju säga att jag trots allt inte varierar mig så mycket. Det blir bären man plockade i sommras.... fast de börjar snart tryta......
Men jordgubbar, hallon och blåbär finns kvar till ett par veckor till. Smultronen är slut men det kanske inte är så konstigt... De var ju godast!!

Så här är min frukost i morse...... Blir du gäst kanske du kan få smaka....Har du ett bra recept så tveka inte att tipsa mig!!
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0