Vardagslyx

Så länge jag har tid och råd kommer jag att unna mig själv vardagslyx. Det är liksom det som gör att livet är värt att leva med ett leende på läpparna.
Det finns många saker som för mig är vardagslyx, både små och stora......
Något som jag unnar mig är varma låååånga duschar, köra bil är verkligen vardagslyx, få tillbringa tid med familj och vänner. Äta hotellfrukost, gå på resturang, njuta av en kopp te med tända ljus. Ja typ allt som gör livet roligt och som gör att jag mår extra bra.

Men så finns det vissa saker som oxå är lite mera än vardagslyx, som man kan göra då och då men som krävs ett riktigt proffs för att man ska få....
För mig är detta att gå till hårfrissan. Jag har haft samma frisör i väldigt många år och jag kommer inte att byta på väldigt länge. Visst det är inget billigt tillfälle men oj vad man njuter både när man är där och efteråt.
Dessa timmar man spenderar där.. ja det handlar om timmar varje gång... är lyx!!

Denna gången blev resultatet såhär..... och jag är nöjd som vanligt!!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0