Förvånad

Dagen i det stora hela har varit riktigt bra men efter ett tandläkarbesök som naturligtvis inte var så mysigt blev jag allt lite förvånad. Inte nog med att tandläkarbesök aldrig är trevliga så är det riktigt dyrt. Jag tror jag har gjort sveriges för dagen dyraste lagning av ett hål. Men nu är det gjort och betalt. Försöker ju lära mig att inte gå och grunna på saker utan bara leva i varje minut istället... Man blir liksom gladare då....

Så med tankarna på något helt annat (trevliga tankar hade jag) så körde jag in på Preem där jag brukar tanka.
Försökte se skylten vad bensinen kostade men såg den inte, så körde jag in vid pumparna och.....
                                             

De var borta.... Varför det?? När då?? Får man göra så??
Gissa om frågorna var många, vad ska man nu börja tanka någonstans, blir nog att prova runt lite. Men gissa om jag blev förvånad och kan bara tänka mig vilken min jag hade i bilen. Hoppas ingen såg mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0