Namnsdag

I lördags var det min tur, eller igentligen inte.
Mitt namn är så ovanligt så jag får inte vara med bland alla namnsdagar. Men för väldigt många år sedan fanns nästan mitt namn med.. Det var någon annorlunda stavning bara. Men den 17 oktober var min namnsdag och i vår familj firar vi detta. Alla i familjne har sin dag och en liten present brukar det alltid bli.

Denna gången hade jag turen att faktikst vara hemma i Blekinge hos mina föräldrar denna magiska dag. Så när jag lite innan åtta blev pussad av tre blöta tungor från familjens hundar så låg där ett paket på min plats... och inte nog med det, där låg två!!

Trots att man är nästan vuxen så är et lika kul med paket.. Jag kommer nog aldrig tröttna på det.
Så ett par strumpor med rosa mönster på blev det, behövde verkligen jag då jag hade glömt helt att ta med mig det. Sedan fick jag ett par rosa trosor. Visst är de fina!!
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0