Stövlar

Om det är något jag och min syster är bra på, och liksom ännu bättre på tillsammans så är det att utnyttja tiden.
Från att hon (min syster alltså) klev av planet på landvetter kl 17:55 så blev det en snabb färd till backaplan och in på skoafärren. Innan klockan blev 19 hade det inhandlats ett par väldigt fina stövlar.

Det fick vi ju fira med en middag på Pasta + i stan..... vi hann hem och kolla på lite bilder från semestern. Gissa om vi skrattade. Det var riktigt mysigt. En natts sömn och sedan fick vi till lite kvalitetstid till... En härlig frukost på hotell scandic tillsammans. Båda åkte och jobbade och sedan upp till landvetter igen.
Allt detta på bara 24h...... Men vi fick vara tillsammans och skratta en massa.. För visst är det så att ett skratt förlänge livet. Sån tur att jag då har väldens bästa sis!!
                                        
                                     NYINHANDLADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0