Spökkväll

Andlighet stod på schemat en fredagskväll i Lerum. Vi var 11 tjejer som ville veta mera om våra tidigare liv, framtiden och massor mera.
                                                     
Tänker väl inte avslöja för mycket här för det är ju mitt liv och mina tankar emn lite ska jag allt dela med mig av.
Vi började kvällen med en AURATOLKNING som oxå betyder utstrålning. Det var ganska spännande. Jag hade ett ljus rosa och blått ljus runt mig. Det tolkades som att jag har lätt att öppna mig, är alltid glad och älskar alla som står mig nära. Jag har familjen och vännerna i centrum. Men det fanns fist oxå lite "djävlar annama" där för hade jag en plan så följde jag den och uppfyllde mina mål. Klarar av det mesta själv.

Sedan var det dags att bli spåd för framtiden, ett år framåt. Här tänker jag faktikst inte avslöja alls mycket. Men kan ju säga att det såg bra ut... I oktober skulle jag komma in i en ny epok. En relation skulle ta sin början men vara väldigt rörig. I december sluatar allt väldigt bra. Och i februari ska jag få ett erkännande på jobbet... Ska bli spännande och se vad det kan vara. Resten är mina hemligheter...... Men håll tummarna för att det blir som jag vill... Valet är ju trots allt mitt eget.

Vi fick oxå veta vilka våra änglar var. Jag hade en nunna på min vänstra axel som ska hjälpa mig i min karriär och som samtidigt var väldigt barnkär.. Det hade vi gemensamt. Sedan bakom mig stod det en lång man med mörk hår och mörka bruna ögon. Han var med mig hela tiden och skyddade mig mot min egen naiva inställning... hihihi

En seans hann vi med oxå.... Endel av oss fick "träffa" en från andra sidan.
Många känslor denna kväll men väldigt trevligt!! Kmmer gör aom detta fler gånger i mitt liv!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0