Hemma i Jämshög

Helt otroligt, fortfarande när man återvänder hem till Blekinge och Jämshög så blir man föräldrarnas dotter igen. Ja jag vet man är det hela tiden men man liksom bara njuter av det när man är hemma.
Klart man blir bortskämd med mat, mysiga upplevelser och allt sånt men det är något speciellt att sitta på altanen och ta ett glas vin och prata. Nya upplevelser, gamla minnen, glömda hemligheter. Jag bara njuter när jag är där.

Spenderade en av mina semesterveckor i mitt gamla flickrum med rosa tapeter. Och passade på att njuta av mor & fars trädgård. Om man vuxit upp med detta så är det de man vill ha i framtiden oxå. Kanske dags att börja titta på hus??

Men njut och håll till godo av några av blomorna som vajar i vinden. Tyvärr kan ni inte känna doften av dem men jag lovar.... de gula rosorna är som världens finaste parfym som du inte ens kan få till på flaska. UNDERBART!

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0