Jag gillar det :)

Har gjort iordning mina naglar nu igen... Men jag är liksom periodare med så mycket i mitt liv.
Gör jag något vill jag göra det till 120% eller så blir det inget av det alls.

Jag har haft samma frissörska i snart 10 år och trivs helt utmärkt med det. Hon är helt otrolig och har alltid nya ideer. Ni som känner mig vet ju hur håret sett ut de senaste åren. Men nu är vi tillbax på det vanliga blonda igen och så ska det vara. Men hon kan verkligen ta hand om mitt hår.

Och nu har jag då hittat en som gör naglarna som jag vill ha det. Inget konstigt bara mina egna naglar som hon polerar, fixar & donar gelet med och gör dem otroligt snygga. 

                                    
Kommer nog bli beroende av detta oxå på ett sätt. Så denna gången blev det lite guld/silver glitter!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja när man väl börjar blir man beroende :) har fixat mina nu i 5 år. Just nu är det ros glitter ;)

2010-08-07 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0