Musik-tips

Ta en kopp te, kryp upp i soffan och tänd lite ljus. Visst känns det som om stämmningen är rätt för lite riktigt bra mjuk svensk musik. Sätt på denna nya svenska musik-stjärna och du kommer vaggas in i en energibubbla som är mycket mer än rogivande!
MELISSA HORN. Hennes röst får mig att rysa och jag njuter av de svenska texterna.

Här hemma ligger hon på topplistan på sportify men självklart hittar ni henne även på youtube.se
Så sätt på musiken och låt hösten komma...... Jag är redo!!
                                     

Senaste albument "säg ingenting till mig" är superbra. Hon har även spelat in en låt tillsammas med Winnerbäck. Helt kanon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0