Sista strand-dagen?

Behövde lite frisk luft och ny energi för den kommande veckan så tog min lilla svarta fara och åkte till Åsa strand.
Helt underbar som vanligt. Inte lika mycket folk denna dag men jag njöt då lika mycket som under en högsommardag.

Ett fotbollslag med småkillar var i och doppade sig annars var det mest vindsurfarana som var ute och tränade.
Såg riktigt kul ut och esnt teoretiskt så lärde jag mig ett och annat... hahahah "Du måste rätta till seglet mellan vindarna" "Inte för mycket vind mellan dig och seglet" Men inte riktigt något jag hoppade på att prova.
Men några bilder blev det på killarna & tjejerna.

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0