Välkommen tillbax!

Ja då fortsätter bloggen efter en tids uppehåll. Mycket resande har väl varit anledningen till att den legat nere ett tag. Men nu har jag så många bilder jag vill de dela med mig av så det var ju dags att öppna upp den igen. Och så har jag ju fått vissa påhopp både nationellt och internationllet att det inte finns några nya bilder.....

Välkomna tillbax och håll till godo!!!

Sidor ja surfar mest på just nu =
Rödeorm.se - gav mig sommarminnen att minnas för evigt
Facebook.se - Kan liksom inte låta bli för både nya och gamla vänner
Sportify - jag har blivt musik tokig
Tradera.se - Familjen Håkansson är smittad av denna köp och sälj glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0