kväll med gänget

Då har det liksom dragit igång.... Första happy hour kvällen. Väldrigt trevlig med gänget samlat. Både nya och gamla bekanskaper som kan skratta ihop.
EFter en timme i lobbybaren drog vi vidare för att äta. För min del blev det räk taccos vilket var väldigt gott med en grönsaks röra. Väldigt smakfullt. Fick påköpet ocå lära mig att äta tonfisk. Och då menar jag inte den på burk.
Smakade mycket bättre än vad jag ens hade kunnat ana. Så kanske det är dags att våga äta en större bit en cm bit. Men vilken fyllig smak.. smälte liksom i munnen. Precis som ölen "over here"

                        

Och så finns det ju överraksningar överallt i detta land. Dogbag har man ju hört om och även sett ibland i sverige men detta tyckte jag tog priset. Även om det igentligen är rätt. Ett par drack inte upp vinflaskan så de tar med sig resten hem.... Tyckte jag var mysigt!!

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0