Niagara Falls

En liten roadtrip fick vi för oss att göra såhär sista lördagen i USA för denna gången.
Så för att göra det ordentligt så blev det en trip till Canada, över tre delstater... Tankade i Ohio, Kissepaus i Pennsylvania och lunchade new york stat. Visade passet och fick tillträde även till Canada där vi åt middag.. Och oj vad de jobbiga 6timmar dit i bilen var värt det.... Ingen av bilderna nedan gör sig rättvisa. Sådan styrka vattnet har. Det är så jag får gåshud bara jag tänker på minnena. Hade gåshud där med men det var av en annan anledning.. Det var väldigt kallt... ;)

Vi gick även ner i några tunnlar under vattenfallet där fanns det information och annat om hur det rört sig och vad som hänt under de senaste hundra åren. Väldigt givande.
Här är ett explock av de 80 bilde rjag lyckades ta under vår 3h långa besök i Canada. Men jag har en stämpel i mitt pass.
   
                

Kommentarer
Postat av: Annika

Grymma bilder, tack för dem!

2010-01-18 @ 12:06:05
Postat av: Wade

of course you like the part where they stamped your passport!! hehe Glad you had fun on the Canadian side of the falls! did you get a chance to take the boat ride?

2010-01-19 @ 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0