packningen

Kommer alltid vara ett stort frågetecken. Hur löser jag det varje gång. Inte nog med att jag fick hoppa på alla väskorna för att få ihop det... De vägde därefter oxå.
Alla lyfte på min väska och förklarade vilka problem jag skulle få vid invägningen av den i tullen.

Så kom vi då dit.. lite nervös var jag allt...men så skulle jag checka in bagaget och killen som hjälpte till titta på mig... förklarade hur jag skulle göra och så tittade han väskan.... Det är här jag ska tacka antingen min mamma och pappa för mitt blonda hår eller min goda vän som gav mig världens bästa adresslapp.
Han läste på den " Var försiktig, mina skor är här i" Han skrattade och lät mig passera utan ens en lapp som märkte att väskan var tung.. OCH DET VAR DEN!!!

Gissa om jag är nöjd som slapp betala för extra vikten. Det var minst 10kg för mycket där....
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0