Upp i luften

Då var det dags för ett av mina äventyr att börja. En flygresa till USA kan upplevas på många olika sätt. Och naturligtvis så tänkte jag att min resa skulle bli så bra som möjligt. Och det blev det.... 
Tänk att 9h på ett plan kan gå så fort... Men med en egen liten tv skärm och väldigt bra resesällskap så funkade det väldigt bra.
Många skratt blev det.... och speciellt efter som vi båda är ett fan av ekorren i Ace age filmerna. Den tredje var helt fantastiskt rolig och det kunde ju inte ungå mig.... Jag skratta så jag hade ont i magen. Tur att resesällskapet tyckte det samma, annars hade det blivit jobbigt.

Så på denna lilla skärm såg jag både Ace age och Ironman.....
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0