Wiskey provning

Återigen en kväll med gänget. Fast denna gången var det lite mera både planerat och lyxigare.
Vi började kvällen med en timmes "happy hour" i hotellets lobby. Det blev några öl och musslor.. ja ni läste rätt, de slog på stort och björd på musslor och tro det eller ej men jag tyckte det var gott..... hahhah.
Det finns snart ingen återvändning, Jga håller på att bli vuxen. Tur att man har barnasinnet kvar på vissa andra områden. Där man kan leka hur mycket som helst.....

Sedan blev det ju de två drink kupongerna i baren. Sedan var gossarna med på den traditionella wiskeyprovningen som en av våra högre teamleadre brukar fixa. Lika uppskattat varje gång.
Inte min typ av grej men jag satt med och hade skoj.. De tär ju det mitt liv går ut på....

Vidare till en pub och natten blev sen. Men väldigt rolig. Så nu börjar den här resan närma sig sitt slut.
Har varit väldigt roliga veckor här i USA och återkommer nog snart igen....

                                         
                    

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0