Grebbestad

Färden för två väldigt glada tjejer gick vidare till Grebbestad. Denna lilla by som jag skulle vilja kalla den, vann mitt hjärta direkt. Hit kommer jag att återvända flera gånger i mitt liv. När man sätter sig på bryggan emn en kop kaffe förstår man vad folk pratar om när de säger västkusten är bästkusten. Detta är helt fantastikst. Här spenderade vi två nätter. Men bägge kvällarna landade vi på "Röde Orm" som helt klart var ett höjdarställe.

Kväll ett träffade vi lite andra kompisar och åt en middag på en skaldjursresturnag. Alldeles för mycket pengar gick dit men skoj hade vi!!
Killarna de kommer och går det är ju ett som är säkert. Här stötte vi på folk från alla ändar=  Örebroare, Smålandstenar, Borås, Köpmansbro, Dals-Ed, Karlstad, Norge, Jönköping. Alla med blandade resultat för kvällen.

Dagen tillbringarde vi på en klippa och såg till att få lite färg. Det ska ju synas att vi har semester.
Och självklart fick vi in lite shopping oxå. Skulle ge oss på engångsgrillarna en kväll til och även denna gång fick vi ta hjälp av en manlig själ.
Kväll två fick vi känna på hur det var att vara groupie till ett killband. Fnissiga killar delade samma vandrarhem som vi och snacka om att kvällen blev perfekt!!

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0