Helg

Då var det helg igen. Jag försöker verkligen att ha vardagslyx och inte bara leva för helgerna. Men det är svårt. Det hinns liksom inte med så mycket på vardagarna. Men det är nog detta årets mål. Att hinna ha vardagslyx.

Denna helgen fyllde en vän 41 så självklart fick hon ett scrappingkort. Ganska nöjd men märker att man utcecklas hela tiden vilket är kul!!
           

Men själva helgen spenderade jag i Halmstad hos en barndomsvän och hennes sambo. De har köpt hus så det var väldans trevligt och se deras projekt. Så glad för deras skull!!
Så ett lycka till med Huset-kort blev det till dem.
             
Men borde skickat ett kort som tack nu i efterhand. En roligt utekväll och en skön söndag!! Syns snart igen hoppas jag. Om inte annat så är jag ju bra på att jobba i trädgården, ta bort taggtråd eller något annat göra.  

Vas ska bli veckans vardagslyx? Några ideer??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0