Singapore del 2

Några bilder till ska vi väl få fram. Har fortfarande svårt att förstå att jag besökt ett land i Asien.
Men här fortsätter bild kalaset....

Hoppade på de där "hope on and off" bussarna som fanns. Mycket praktiskt sätt att se en stad när man har dåligt med tid. Jag fick en väldigt bra översyn över allt spännande som fanns att se.
Att äta med pinnar var liksom inget att diskutera, man har inget val. Ocj jag tyckte att jag klarade det riktigt bra.
Bild två är på en båt utanför vårt hotel som låg precis vid festarstället Clarke Quay. Sedan några av Singapore's landmärken.

 

När jag är ute och reser tycker jag att det är ganska kul att gå på Zoo, jag vet att det inte alltid är hälsosamt för djuren men jag kan inte låta bli. Det är så fascinerande att se alla dessa djungelns djur på nära håll.
Som ni ser nedan fick jag tillfälle att kolla på en delfine show med rosa delfiner. Helt underbara, önskar bara man fick se en vild någon gång. Dn andra fisken var bara så ful att den blev söt, nu förstår man ju var de får alla ideer ifrån till de tecknade filmerna. Sedan dessa underbara kattdjur. Jag kan stå o timmar och bara titta på dem och jag som är hundmänniska. Men de är så stora, kraftfulla och vackra på samma gång.

        

Avsluta mina 4 veckor med att studera naturen och att få mig ett fotbad =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0