Singapore

Många resor blev det förra året och den sista och faktikst det 11 landet jag besökte var Singapore.
Det uppdraget kunde man ju inte bara tacka nej till. Jag är mycket tacksam för att jag fick den resan.
Visst var det mycket jobb, slet dag som natt för att få allt att fungera och lyckat blev det när jag efter 4 veckor var klar med projektet.
Men såklart lyckades jag sno till mig någon ledig dag så jag hann se landet lite oxå.
Det var ca 35C varmt hela tiden och väldigt fuktigt. När jag tänkter tillbax på det så minns jag bara det positiva de där veckorna.
Här kommer ett kort referat av fyra veckor i detta lilla men underbara land. 

Besökte Botaniska trädgården där världens störta Orchide trädgård fanns. Nedan ser ni min absoluta favorit, den bruna var väldigt vacker.
    

Besökte ön Sentosa där man kunde hitta på massor av saker. Själv njöt jag av stranden, åkte 250m linbana i 50km/h. Tyckte jag var väldigt roligt. Hade det varit lite billigare hade jag gjort om det flera gånger.
     

Jag besökte såklart Raffels Hotel och drack en singapore sling! Detta på min födelsedag. Inte alla som får uppleva.
            

Visst ser bilderna härliga ut. Tänk då att detta var i november när vi har som regnigast här på västkusten. Jag njöt av varje ledig sekund ute i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0